Lépésről lépésre…

Megmutatjuk lépésről lépésre, hogyan tudod használni, könnyen és egyszerűen az Eco-office önkiszolgáló irodánkat!

1. lépés

Regisztráld magad oldalunkon majd az árak menüpont alatt válaszd ki a számodra megfelelő jegyet vagy bérletet. Tedd a kosárba, majd a fizetés gombra kattintva válaszd a bankkártyás fizetést.

2. lépés

Ellenőrizd postafiókod, hogy meggyőződj, sikeres volt a vásárlás. Az időpontfoglalás oldalon foglalj magadnak időpontot, hogy tudjuk mikor érkezel.  Rövid időn belül kapsz tőlünk emailben egy belépési kódot irodánkhoz.

3. lépés

Amint megkaptad a belépési kódot, az álatald lefoglalt időpontban gyere az Eco-office közösségi irodába. Az ajtó mellett jobb oldalon a falon van egy számpanel. Add meg az emailben kapott kódot és már bent is vagy.

Élvezd a munkát!

Nyugodtan nézz körbe 🙂 Fedezd fel új irodádat, válassz magadnak egy szabad helyet, végy egy mély levegőt és inspirálódj szabadon. Ha szünetet tartsz, készíts egy csésze kávét vagy teát, és igyál sokat speciális vizünkből!

Egyszerűen csak érezd jól magad.

Szolgáltatásaink

Fedezd fel a számodra megfelelő szolgáltatásunkat, és add át magad egy igazán zöld közösségnek.

Inspirálódj szabadon!

Tárgyaló

Ha kell egy hely ahol megkötheted a viálgra szóló üzleteidet, vagy ha elvonulnál ügyfeleiddel egy csendes helyre, válaszd a tárgyalónkat.

Projektorral és  whiteboarddal felszerelt nagytárgyalónk konferencia-asztalos elrendezéssel 12 fő fér el kényelmesen.

Előadóterem

Legyen szó workshopokról, képzésekről, termékbemutatókról, az előadótermünkben bármit megvalósíthatsz.

Projektorral és  whiteboarddal felszerelt előadótermünk sorba rendezett székekkel / 6 sor, soronként 5 székkel/ 30 fő fér el kényelmesen.

Oktatóterem

Csoportos képzések, különórák, céges meetingek csendes, nyugodt környezetben, ahol hatékonyabban sajátíthatod el a tudást.

Projektorral és  whiteboarddal felszerelt oktatótermünkben oktatási padrendszer kialakítással 8-12 fő fér el kényelmesen.

Tagoknak: 5000 Ft/óra
Külsősöknek: 6000 Ft/óra

Eco-Office tárgyaló bérlés

Coworking

Egy közösségi iroda zöld környezetben, a belváros szívében. Ez az eco-office közösségi irodánk. Itt nem csak a közösségből, de a zöld környezetből is energiát húzhatsz a hatékony munkavégzéshez.
A természetközeli minigarden segít összhangba kerülni az anyatermészettel, ami erőt, energiát és inspirációt ad.

Inspirálódj nálunk, velünk.

Töltödj fel a látványból, az emberekből, a korlátlan mennyiségű speciálisan tisztított vízből, vagy a jó minőségű kávéinkból.

Asztalbérlés már  2000 Ft-tól

Laptop bérélés

Szervizbe kellett vinni, ellopták, összetört vagy csak nincs laptopod!?

Bérelj laptopot, akár egy vagy több napra az Eco-office közösségi irodába.

Erős és gyors i5 processzorral szerelt Lenovo ThinkPad T510 laptopot bérelhetsz irodánkban kaució nélkül amennyiben a gépet helyben használod, de 30.000 ft kaució ellenében haza is viheted, ha otthon is szeretnél dolgozni. Ha már nincs rá szükséged, a gép vissza hozatalakor a kaució összegét vissza kapod.

A gép napi bérleti díja bruttó 7000 Ft/nap

Székhelyszolgáltatás

Ahol a cég hivatalosan elérhető lesz,  ide érkeznek a cég hivatalos levelei, a NAV a székhelyre megy ki egy esetleges revízió alkalmával.  Részünkről a kötelzettség , hogy átveszük a cég részére érkező leveleket. Előnyös, mert nem kell otthonunkat “beáldozni” a cégünk székhelyeként.

  • hivatalosan bejelentett székhely, telephely, fiók
  • átvesszük a postád
  • új leveled érkezésekor értesítünk
  • logó a bejáratnál és a honlapunkon
  • havonta egyszeri irodai asztal használat
  • asztal használat  hétköznap 18-20 óra között**

**A székhelyszolgáltatási Szerződés szerinti Szolgáltatásokat , a havi egyszeri félnapi irodai asztal kivéve, kizárólag szerződő ügyfél vezető tisztségviselője, kettőnél több vezető tisztségviselő esetén legfeljebb a szerződő ügyfél által megjelölt két vezető tisztségviselő jogosult igénybe venni.

Vállalkozásoknak

Partnercégünk a CK Holding, kezdő, illetve már meglévő müködő vállalkozóknak, cégeknek nyújt teljeskörű szolgáltatást az Eco-Office közösségi irodában.

Cégalapítás

Szakembereink segítséget nyújtanak már a cégalapítás gondolatától kezdve. Segítünk kiválasztani a megfelelő társasági formát, a megfelelő tevékenységi körök megtalálását.
Irodánk minden cégalapítással kapcsolatos kérdésben segítséget nyújt, hogy Önnek már csak a cégvezetéssel legyen dolga.

Cégmódosítás

Már meglévő cége bármely módosításában, legyen az tőkeemelés, tagváltozás, székhely módosítás, vagy akár egy egyszerű névváltozás, irodánk a módosítás teljes ügyintézésében készséggel áll rendelkezésére.

Megszüntetés

Amennyiben már minden kérdésére választ kapott és a cége megszüntetése a végső megoldás, nálunk természetesen ekkor is jó helyen jár. Irodánk segít a végelszámolás, felszámolás, csőd levezénylésében, menedzselésében.

Válságmenedzselés, gazdasági tanácsadás

Több éves cégjogi tapasztalatunkra hivatkozva közreműködünk a válsághelyzet kezelésében, megoldásában. A törvényi előírásokat alkalmazva bármilyen problémájára megtaláljuk a megoldást, úgy hogy elsősorban az ügyfelünk érdekeit tartjuk szem előtt. Az olyan riasztó kifejezések, mint a fizetésképtelenség, felszólítás, végrehajtás, amely az átlag vállalkozónak izzasztó lehet, irodánk gyakorlatával a könnyen kezelhető kifejezések közé tartoznak.

Követeléskezelés, adósságbehajtás

Az évek alatt megszerzett tapasztalatunknak köszönhetően segítséget tudunk nyújtani, ha Önnek követelése lenne. Ne finanszírozza tovább adósát! A behajtási folyamatot megbízónk érdekeit és igényeit szem előtt tartva alakítjuk ki. Szolgáltatásainkat az alábbi ügyfélkör számára tudjuk biztosítani: gazdasági társaságok, magánszemélyek, társasházak, önkormányzatok.

További információért, hívd Dávidot +3620/419 48 76

RÓLUNK ÍRTÁK