Mit kell tudni a székhelyszolgáltatásról?
Egy cégalapítás elengedhetetlen alapfeltétele, hogy székhelycímmel rendelkezzen ami lehet bárhol Magyarországon, mégis fontos a jól megválasztott hely mert a nav vagy más hivatalos szervek itt fogják elsőnként keresni cégedet és ide érkeznek a hivatalos leveleid is. Ahhoz, hogy egy adott címre székhelycímként bejelentsük cégedet a cégbíróságon, vagy saját tulajdonú ingatlan szükséges, vagy az adott ingatlan tulajdonosától, haszonélvezőjétől hozzájárulási nyilatkozat kell beszerezni. Mivel az ingatlanunk saját tulajdonú, biztos lehetsz benne, hogy a jogszabályoknak megfelelünk és céged hosszú távon biztonságban van nálunk. Továbbá a székhelyen megőrízzük a cég bizonyos iratait egy esetleges ellenőrzés végett.
Több mint székhelyszolgáltatás

Egy közösségi iroda ahol dolgozhatsz szabadon, egy tárgyaló ahol megbeszéléseket tarthatsz ügyfeleiddel, egy hely ami céged székhelye, ez az Eco-Office.
A törvényesség tudatában

A NAV által is elfogadott, törvényes székhelyszolgáltatás nyújtunk ügyfeleinknek ami megfelel a 7/2017. IM rendeletnek. Irodánk saját tulajdonú ingatlan amely alapvető feltétele a székhely-szolgáltatásnak.
Mit kínálunk kezdő vagy meglévő cégednek?
Céged székhelye a Budapest belvárosában található Eco-office közösségi irodában lesz bejelentve, ahol akár ügyfeleidet is fogadhatod igényes környezetben.
Elkerülhetetlen, hogy a NAV egyszer bekopogtat az ajtón, de ne aggódj mert mi szívesen fogadjuk őket kultúrált irodai környezetbe. Amennyiben szükséges értesítünk téged.
Mi nem csak egy lakás vagyuk mint a legtöbb székhelyszolgátató, hanem egy utcára nyíló közösségi iroda, ahol akár minden nap dolgozhatsz az új cégeddel, kapcsolatokat építhetsz másokkal vagy tárgyalhatsz ügyfeleiddel.
És az örök kérdés. Mennyi be kerül és mit tartalmaz!?
Nálunk nincs alap ár, prémium ár..stb, mivel nálunk minden céget magas színtű szolgáltatásokkal kezelünk, mindenki ugyan olyan fontos számunkra.
- Székhelyszolgáltatás / hó 8000 Ft
Az ár AAM azaz alanyi adómentes. A szerződést törvényi előírások szerint kötjük hivatalos székhelyszolgáltatóként, mely határozatlan időre szól. Ellenben a szerződés bármikor felmondható. A székhelyszolgáltatás díja éves ciklusban előre fizetendő.
Amít ígérhetünk neked...
- Cégednek hivatalosan bejelentett cím biztosítása
- Céges levelek átvétele postai meghatalmazás alapján
- Postai levelek szkennelése
- Levelek továbbítása a megadott emailre a kézhezvételtől számított 3 órán belül.
- Levelek megőrzése, személyes átvételi lehetőséggel
- Havi 1 óra tárgyaló használata a szabad kapacitás függvényében
- Nav ellenőrzés során iroda biztosítása, ellenőrök fogadása
- A törvényben előírt cégiratokat megőrzése
- Cégtábla vagy név kiírása irodánk falán
Van még kérdésed, vagy igénybe vennéd szolgáltatásunkat?
Írj nekünk ezen a formon keresztül, vagy hívj minket a
06 50 104 61 16 telefonszámon.
Kollégáing a lehető leghamarabb válaszolnak neked.
Eco-office – A közösségi iroda
Ügyfélfogadás:Hétfő- Péntek 11-16 óráig
Hétvégén és munkaszüneti napokon nincs ügyfélszolgálat.
E-marketplace Kft.
1064 Budapest, Izabella utca 68/b.
Cégjegyzékszám: 01-09-296567
Adószám: 25924916-2-42