Eco-office rendezvények: Fenntartható és rugalmas megoldások
Az Eco-office rendezvények ideális megoldást kínálnak azoknak, akik fenntartható és rugalmas helyszínt keresnek eseményeikhez. Budapest szívében található közösségi irodánk zöld környezetben biztosítja a szükséges infrastruktúrát és szolgáltatásokat.
Rugalmas időbeosztás és elérhetőség
Az Eco-office 0-24 órában elérhető, így bármikor lebonyolíthatja rendezvényét. Ez különösen előnyös azok számára, akiknek rugalmas időbeosztásra van szükségük. (foglalas.eco-office.hu)
Technikai felszereltség és kényelem
Rendezvénytermeink modern technikai eszközökkel vannak felszerelve, beleértve a projektort, flipchart táblát és gyors Wi-Fi kapcsolatot. A bérleti díj tartalmazza a korlátlan tea-, kávé- és tisztított víz fogyasztását, biztosítva a résztvevők kényelmét. (eco-office.hu)
Különböző méretű csoportok számára elérhető terek
Tárgyalóink és előadótermeink különböző méretű csoportok számára elérhetők, 2-32 főig terjedő kapacitással. A tárgyaló bérlése 2-6 fő részére 4 000 Ft/óra, míg 6-12 fő részére 5 000 Ft/óra. Az előadóterem bérlése 6 000 Ft/óra, maximum 32 fő befogadására alkalmas. (eco-office.hu)
Környezettudatos és állatbarát környezet
Az Eco-office környezettudatos kialakítása és állatbarát hozzáállása vonzóvá teszi a fenntarthatóság iránt elkötelezett szervezetek számára. A zöld környezet és a környezettudatosság a kezdetektől fogva fő szempont volt. (szakmaverzum.hu)
Ha Ön is szeretné rendezvényét egy fenntartható és rugalmas helyszínen tartani, ismerje meg szolgáltatásainkat és árainkat, valamint foglaljon időpontot online.
Kulcsszó: Eco-office rendezvények
Kép leírás: